Son 14. bu hafta doğuracakmışım gibi hissediyorum ama Yalancı sancı ve sürekli olmayan ağrılarım oluyor sadece. Belki de son güne kadar bekler. Normal doğum bekliyor doktorum. Ağrı eşiğim düşüktür benim, hem çok istiyorum normal doğumu hem de korkuyorum. Kendimle birlikte bütün hamilelere ve bebek isteyenlere dua ediyorum. Hayırla gelsinler sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻