Merryy evet ya genetikçi bana da öle dedi b12 ve folik asit eksikliğinden dedi ama ilk kürtajım yapan doktor sonuçları atınca hemen aspirine başla ve hamile kalınca iğne dedi marta ayında korunmayı bırakınca üstüne bende kimyasal da yaşadım mi sonra dene dene olmadi te ekim gibi arkadaş tavsiyyle başka doktora gittim klomen verdi bi tne yumurtam oldu çatlatti hop ilk denemede kaldım havalara uçtum dedim artk ıgnede kullaniorm herhlde bisey olmaz takı mide bulantısı ve öğürmem gecince korku yine başladı dedim eşime yine yeni yıl geliyor korkuyorum dedim sonra aman herkes küsmüyor öle düşünme diye bebeğimin konusyordum 10.hafta bitti sanarken bebeğim çoktan 10 gün önce birakmis 9da kalmış nasılda oluşmuş insna gibi olmuş görüntüsü gözümün önünden gitmiyor sesi kulaklarımda halen dik durmaya çalışıyorum kimseyide demedik aileler biliodu ama yine oldu vücudumu dinlendrcem ve genetik sonucumu gidip alacağım kafamızda sorularla kaldık düzgün bi doktor şart oldu