Dkktlbsra Gulsenn2244 stresten değilde heyecan var kavuşcağımız için bence sizde böyle düşünün 😊 hatta bian önce zaman geçsin istemiyorum
Japonbaligininannesi 27+5 teyim doğumu dusunmemeye çalışıyorum.kacışı olmayan bi durum sonuçta. Doğuran nasıl doguruyo kızlar öyle düşünün rahatlayın 🤭
Ysmn0101 26+4 ikinci hamileligim, ilk dogumum coook zor gecmis olmasina ragmen suan ne dogum aklima geliyor nede korkuyorum, ne aci yasarsaniz yasayin bebeginizi kucaginiza aldiginizda herseyi unutuorsunuz, degiyor ☺️
Momdilay Ben de 27+1 zaman hem hızlıca geçsin hem de geçmesin hamilelik bitmesin istiyorum doğumu ve sonrasındaki sorumluluk korkutuyor beni sanırım😣
Ozge1907 Snt bende 27+5 teyken 1082 gr dedi doktorum et yemeliymişim 4-5 gün geriden geliyor dedi ama haftasına göre az değilmiş gibi geliyor et yemem için mi biraz korkutmak istedi bilmiyorum 🤔