Emel_11 Ben tahlil yaptırmıştım sonuçta sıkıntılı bir durum varsa seni haberdar edicem demişti kadın doğumcum 9 gün sonra ben aradım lökosit 9 çıkmış. Ertesi gün gittim 57 olmuş bana antibiyotik verdi dahiliye. Hiç beklemeyin elinizde bir tedavi var gidemiyorsanız arayın danışın bence. Enfeksiyon erken doğuma sebebiyet veriyor.