Ggamze ayseakcura bende 10kilo aldım 23haftadayım doktorum Alman gereken kiloyu almışsın dedi çok fazla buldu 😟
ems1 ayseakcura aman canım dikkat et diyetisyenle görüş istersen , ben diyet yapıyorum 34. Haftayım 12 kg da sabitlendi. Ama onun öncesinde ekmek, hamur işleri içinde yüzüyordum çok güzel çok özlüyorum ama doktorum çok kızıyor 😬
fundan_81 Nurak ems1 Biz 3 ayı 5 gün geçtik 1.5 kilo almışım sizce normal mi 50 kilo ile hamile olduğumu öğrendim
Tugceuzuntopcu ayseakcura valla ben 22+5, 5 kilo aldım bol su için kilo alımınız fazlalaşmasın çünkü asıl bundan sonrasında kilo alımı olucak 🤷🏻♀️
Ozuturk 23+3 haftalik hamileyim 4 kilo aldim bebeğin de gelişimi su an gayet iyi. Ama iştahımın açıldığını fark ediyorum buyuk ihtimal bundan sonra kilo alımı hızlanır.
Nurak Anneadayi_34 bebeğim bir hafta önden gidiyor. sanırım zaten kilolu hamile kaldığım için almadım fazla işime geliyor açıkçası bebeğim sağlıklı olsun da ben almayayım 🙂
Kupik ayseakcura 21+3 haftalığım 9 kilo aldım bende doktorum hamur işi tatlı yağlı ve ekmekten uzak dur dedi nasıl yapacağımı bilmiyorum halimiz ne olacak inan onuda bilmiyorum
Sema12 ayseakcura oo baya cok almssn cnm asil kilolar bu haftadn snra aliniyor , kac kiloyla gebe kaldn acaba
Nurak fundan_81 canım zayıf hamile kalanlar için 40 hafta içinde 12_17 kilo normal diyo doktorlar ama ben zaten kilolu kaldığım için Max. 10 kilo almam gerekiyor çok şükür o kadar da almicam sanırım 7. Ayimdayim 2 kilo aldım daha
ems1 fundan_81 güzel kuzum başlangıç için 3. Trimester yani son dönemde kilo güzel alınıyor , gerçekten ekmek ve şeker çok gereksiz tüketme