Arkadaşlar malesef geçen ay bebegımı kaybettım 😔 Aralık 5 ınde kürtaj oldum. Ve zaten cok zor cocuk sahıbı oldugum ıcın ( pko hastasıyım) o nedenle hıc korunmadım doktor da rahmın temız dedi . Ama ben bu ay galıba yumurtlama göremedim. Normal mı sizce bu basına gelen varmı ? Cok korkuyorum nedense bırdaha hamıle kalamıcam dıye :(