Beyzamse Arkadaşlar benim özel bölgeme bir baskı oluyor ve tuvalete gitme ihtiyacım oluyor o an şuan da 35+0 haftalık hamileyim sizce neden arada bir de sol kasıkta ağrı oluyor sizce Doğum sancısımı
Faffabay Bebek baskı yapıyor çok normal. Bende kasık ağrılarından yürüyemiyorum yalancı sancı dedi doktorum ☺️