Mervees Geçen hafta cuma günü aşılama yaptırdım aşılamadan sonra kasık ağrılarım oluyoda hafif ama bugün 6. gün ve çok fena şişkinlik ve gaz sancım var sizlerinde öyle mi ?
Duammm Mervees hayır benim öyle değil benim 4. Günüm hakkımızda hayırlısı olur inşallah pozitifi görürüz 🙏🏻
Cnmltm Büyük ihtimal tutacak canm bende aynıydım patlıcak gibiydim karnım gögüslerm cok şişmişti bi anda 3 kilo almıstm Cok sancın olur adet gibi Allah nasip etsn yavrunu☺️