_thesaglam_
Canım bu gün gittim 35+5 te 2809 kilosu, boyunuda söyledi ama unuttum, kilosuna çok önem verdiğim için kiloyu söyleyince boya odaklanamamisim herhalde 😄 tombiş bir kız gelicek gibi görünüyor dedi ama kısmet herşey hepsi saglikli.olsun da 🙏 bence sen burda yazıp moralini bozma senin bebis zayıf falan diye çünkü her bebeğin gelişimi farklı oluyor. Kimisi ilk zaman çok hızlı büyürken kimisi son haftada 500 gram alıyor😲 yani moral bozma hep pozifit ol mutlu ol sen mutlu oldukca bebeğinde mutlu oluyor 😊