Aynur_polat Bebeğimi görmedim daha küvezde dudak ve damağında yarıklık var ameliyatları nasıl geçiyor ameliyat sonrasında iz kalıyor mu bilen var mı
Gmzgzln Aynur_polat kalmıyor canım artık o kadar ilerledi ki tıp gerçekten kalmıyor üzülme sen bızım bı tanıdığın bebeğine oldu aynı durum amelıyat oldu ve suan gayet normal hıc sıkma canını.
Busratm Aynur_polat Benim yeğenim öyle doğdu. Hep yüzünü gizlediği için doktorla görememişti ultrasonda. Uzun bir süreç çokça sabır gerektiriyor. Yarıklığın ne derecede olduğuna göre ameliyat sayısı ve tedavi değişebilir. Bir arkadaşımın da kızı o şekilde doğdu. İlk ameliyat olduğunda kendim de sağlıkçı olduğumdan dolayı sanırım hemen izi farketmiştim ama 1 hafta önce gördüm iz kalmamıştı nerdeyse. Şuan da en fazla 3-4 yaşındadır. Doktorunuzu iyi araştırıp seçerseniz eminim ki düzelir Allahın izniyle. Rabbim güç versin.
Zuhali2906 Aynur_polat halamın kızının oğlunda boyle bısey vardı cok sukur gecti korkma canım ınsallah duzelır
Aynur_polat Gmzgzln inşallah canım ya iyi olur daha görmedim internetten baktım o kadar üzücüki anlatamam
Baloglum93 Yok denecek kadar azıcık bı iz oluyo hatta belki ilerde hiç kalmaz merak etme ameliyatları başarılı geçiyor
Gmzgzln Aynur_polat herseyın hayırlısı canım benim dediğim gibi üzülme sen stres yapma tadını çıkar olur mu.
aslimutlu1 Aynur_polat üzülme . Benimde bebegimin dudak damak yarıklıgı var . Beklşyoruz dogmasını , 3 aylıkken dudagı 6 aylıkkende damagı dikiliyor . Kokrma , ben cok korkmustum .. ama artık öyle iz kalma durumu yok .
Aynur_polat aslimutlu1 bana da 3.ayda dudak ameliyatı yapacaz dedi sonrada damağını inşallah benim 3 gün oldu hala hastanede ne zaman taburcu oluyorlar sizinki ne zaman taburcu oldu bakımı nasıl çok düşündürüyor beni
aslimutlu1 Aynur_polat ben daha dogurmadım . Neden yoğun bakıma aldılar sizi onu anlamadım . Cigerlerinde sorun mu vardı ? Düzelir insallah, korkma kendine güven. Allahın izniyle toparlanacaktır z
Aynur_polat aslimutlu1 siz3üa yda deyince ben doğurmadığınızı atlamışım kafam yerinde değil kusura bakma
Aynur_polat aslimutlu1 hortumla besleniyor o yüzden ona göre biberon aldık kendi sütümüde bugün sagdım bakalım biberonla beslene biliyor mu
aslimutlu1 Aynur_polat insallah beslenir . Biraz zorlanacaksın ama allahın izniyle iyi olucak . Hersey iyi olucak . Kötü düşünme , hemen bir ortodonti uzmanına diş hekimine götürün . Onlar özel damak yapıyorlar , aslında öyle beslenmesine gerek yok .