Merhaba anneler yaklaşık bir haftadır her akşam sol kasığım çok agrıyor resmen ağlatıyor haraket edemiyorum be sabaha kadar sürüyor ve karnımda da sürekli hareket oluyor sağ tarafım taş gibi oluyor bu arada 35. Haftadayım bu şekilde olan var mı sehir dışındayım doktoruma da gidemedim bu şekilde olan varmı ? Birde çok fazla akıntım var 😞😞😞😞