Merhabalar güzel anneler 20+5 nci günümdeyim hamileliğim çok rahat geçiyordu ama üç gündür karnımın alt kısmında bi ağrı var afedersiniz büyük tuvalet yaparken ağrı giriyor sağ tarafımda ağrı var sağıma yatamıyorum kesinlikle soluma yatarken sıkıntı olmuyor gaz sancısı gibi bazen çok acıyor girince ben gaz sancısı sandım önemsemedim ama bilmiyorum önemsenecek bir şey midir doktoruma yazdım çok üzerinde durmadı