Sinemm92 Kızlar merhabalar bebek bezi alacağız biz şubat sonunda nasipse doğumum? Ama kaç numara ve marka karar veremedik memnun kaldığınız marka ve önerecekleriniz varsa yazabilir misiniz 🥰
ikicocukannesi_ Sinemm92 sleepyden gayet memnunum bebeğim 1 buçuk aylık 1 numara sıkmaya başladı 2ye geçtik kalitesine göre fiyatını çok uygun bence
SedefUygun Sinemm92 Çevremdekilerin demesine göre prima premium aldım bende stokladım indirim buldukça
EbruIrmakAhmet SedefUygun canım stok yapma ya pişik falan yapar elinde kalır bezler her bez her bebeğe yaramıyo
Gldane Sinemm92 hangi Bezi alırsan al canım ama 1 nurama tek bir paket al ben 11 aydır sleepy kullanıyorum memnunum hamileyim tekrar sleepy kullanmayı düşünüyorum ıslak mendil de sleepy 👍🏻👍🏻