Esmabekirberra 3gün önce alttan muayne oldum doktor yumuşama var dedi yarın kontrolüm var sizce açılma olmuş mudur 39+3 haftalık olucaz
Beybitooo Esmabekirberra açılma olsa sancı olmaz mi 🙄 benim 3 4 santim açılma olmustu sancıdan duramamıştım
Beybitooo Esmabekirberra bel agrisiyla başlıyor zaten agri sürekliyse sorun yok ama belirli aralıklarla girip çıkıyorsa açılma vardır diye düşünüyorum