Ozgeozcanbora ben o surec icerisinde hastanedeydim zaten surekli atesim çıkıyordu ama vucutta ates yapacak enfeksiyon vs yoktu sadce rahimde cok ufak apse görünüyordu ama enfeksiyon hastalıkları bölümü onun ates odagi olamayacigini soyledi tabi sürekli antibiyotik tedavisi aliyordum kanamami takip ediyorlardi zaten asiri bisey yoktu en son prof. Dediki ben rahimin damarlarının baglanmasindan dolayı oraya yeteri kadar kan akisinin olmadigini dusunuyorum oyuzden antibiyotiklet oraya ulasmiyor son olarak emar cekilsin bakalim kan akisi nasil ne durumda diye cekildi ve sonuc husran tabiki yuzde 90 nekroz olmus yani hucreler dokular ölmüş kan acisindan beslenmedigi icin egerki hastaneden cikarsaydik seni iyisim diye cok daha koti vaziyete gelirdin kurtaramazdik dedi ve ameliyat 6.5 7 saat surmus rahim futbol topu buyuklugunde kalmis ve bağırsaklara ve mesaneye yapismis zor zolanmislar ayirirken tabi o organlarimda zarar gördü uzun oldu biraz ama aciklayici olsun diye yazmak istedim takibi cok onemli kontrolunu mutlaka yapsinlar