27+3 gunluk hamileyim 3 gundur sigra icmyorum icmek istemyorum ama daynamyorum esimle ailesiyle ozleikle surekli sorunlarimiz olyor ilk hamile kaldgimda birkmistim ama cok buyuk seyler geldi basima yine basldim tek tuk derken yine brakmyorum cok vicdan azabi cekyorum nasil kurtulcam bu illeteen o kadar cok canim istyor ki suan gözlerim doluyor