Zeyhall çok büyük ve tertemiz hastane😊
cuma günü kontrole gtmişdim ebe 3. Katta doğumhane istiyorsan çıkıp görebilirsin demişdi yani gittiğinizde söyleyin bakabilirsnz odalara doğumhaneye .
tabi ben niyeyse önceden o ortamı görmek istemediğim için çıkmadım 😅