Kızlar aynı durumları birebir yaşadım şöyle anlatayım bende. 24 haftalığım İlk olarak bende bir süre kasığım da hissettim hareketlerini baskı da yapıyor gibiydi iki gün önce doktora gittim baktı bunlar çok normal şeyler hareketli yer değiştiriyor dedi. İki üç gündür de hareketlerinde bir azalma hissediyordum ki normalde bebeğim çok hareketliydi. Az önce şükür eskisi gibi hareket etmeye başladı dışardan gördüm yani o şekilde. Bende burdan okudum herkes çok normal arada az hareket etmesi demiş korkutmayalım kendimizi 🌸