eminedgn Kızlar gebeliğin ilk haftalarında sizde de kabizlik oldu mu?ishal olmuşum gibi karın ağrısı oluyo ama tuvaletimi yapamıyorum kabız olduğum icin normal mi sizce?
Rum eminedgn Bende öyleyim karni m hep sis ve çok rahatsizim hamilelikten öncede vardı şimdi dahada şiddetlendi doktora soyledim vinalac önerdi ıyi geldi biraz. Ve kefir ic ıyi geliyi
sukranaslier eminedgn be 24 haftalığım hala kabızım canım 4-5 günde bir çıkıyorum zar zor doktor ilaç verdi ama nafile hiç fayda etmiyor saatlerce tuvalette kalıyom yok var ama yapamıyom afedersin kanla beraber geliyor
tugce67-67 eminedgn benim 12+3 hâla kabızım .doktor her sordugumda normal diyor karın şişliği ve kabızlığı.ben çok zorluyor dedim şurup verdi kabızlık için
Aydeniz09 Ben 7 haftalığım geçen öyle kabız oldum ki rabbim alsın canımı kurtulayım dedirtti bana. Bol bol su iç. Senin yaşadığın durum vücudun çok susuz kalmış. Salatalık ye bol bol. Ve yoğurt ye.
Hzleliztosss Evet oluyor ama dikkatli olmalısın. Kanamalıya dönebilir. Ben 14 haftalığım hala var. Çözüm olarakta 3 günde bir kuru kayısıyı geceden suya koyuyorum sabah aç karnına içiyorum ve yiyorum. En faydalı bu oldu.
Hzleliztosss eminedgn valla denemekten zarar gelmez ilerlemesi daha kötü. Doktor da normal olduğunu söyledi. Ikınma dedi
eminedgn Hzleliztosss ben gebe kalmadan önce kabız olunca yeşil mercimekli çorba yapıp yiyodum çok iyi geliyodu şimdide yapsam bisey olurmu acaba
eminedgn sukranaslier çok fazla zorlamamak lazımmış benimki çok daha yeni gebeliğim düşük falan olur diye korkuyorum zorlayınca
Hzleliztosss sukranaslier bende de öyleydi baloncuk çıkacak diye çok korktum ama çok şükür kayısı iyi geldi. İlaçtansa kuru kayısı daha iyi
sukranaslier Hzleliztosss kayısı hiç fayda etmiyor her şeyi denedim yok şöyle rahat bir tuvalete çıkamadım aylardır
HanifeOkutan eminedgn ya evet evet ben hiç kabızlık sorunu yaşamayan biriyim :( gebeliğim başlamasıyla kabızlığım başladı. Kendi kendime çareler buldum, en son bol dereotlu yoğurt yiyerek açıldım hamdolsun💕 şimdi 14. Haftadayım daha iyi oldu açıldım
DuyguDemir3 Maalesef oluyor doktorum bana çocukların kullandığı probiyotiki önerdi işe yaradı doktorunuza danışın derim :)