32+3 üm bende canım benimde kanım çok düşük 8.4 hap kullandığım halde böyle (ferrum) doktoruma söyledim 34 te gel kontrolünü yapmışken damardan serumla Demir verelim 1 ay doğuma kadar kanın yükselir dedi sende doktorunla görüş belki sana da aynını yapar canım