Kursadbudak İyi akşamlar hanımlar,gebeliğinizin kaçıncı ayında bebeğin eşyalarını almaya başladınız? Elbise,Oda,Bebek arabası?
Serez Kursadbudak valla canım ben 25 haftalıktım yavaş yavaş aldım şuan 35+6 yım hiç bir telaşım kalmadı çok şükür bitti herşeyimiz . Ama ütüle katla yerleştir ağırlaşınca zor oluyor açıkçası .
neviinn Kursadbudak 32.haftamdayım 16.haftada başladım yavaş yavaş aldım Şuan da bebek arabası kaldı sadece
Kubraomer04 Ben 19 haftalık hamileyim cinsiyet belli olunca yavaştan alıyorum kıyafetlerini bebek odasını aldım bebek arabasi vs indirim olunca
Serez deniznisa bence başla canım çünkü herşeyi bir günde alamıyosun, bol bol araştırıp en iyisini almaya çalışıyor insan yani ben öyle yapmıştım. E haliyle buda zaman alıyor
Derin_Demir 15 ya da 16 haftada başladım arabasını aldık indirimi kaçırmak istemedik odasınıda 1 hafta oldu 19. Haftada ama dünya hali diye firmada bekliyor 7.5 ya da 8 ayda kurdurcam