deletedmom211 Kızlar ben 13+1 günlük hamileyim kusura bkmayin özel olacak ama benim iç çamaşırım çok hareket ettiğim de ıslak oluyor neden sizce acaba ben kiloluyum ondan mi oluyor ter filan mi cevap verirseniz tessekkurler simdiden
Handeaslan616139 deletedmom211 normal canım adet olmadığın ıcın öyle çıkıyor kan olmadığı sürece korkma