Elif_sahra60 Minikkuzuma mama için doktor onayı gerekmiyormu canım ben biberon alıcam çantama ama mama artık duruma göre süt olmazsa mecbur alıcaz inşallah sütüm gelir 🙏
seyda_44 Elif_sahra60 mama vermeniz gereken durum olsa dahi lütfen biberonla vermeyin ,sonra memenizi geç tutar yada reddeder ,sağma pompası yada makinası gibi şeyler hazır olsun,bebeğe kaşıkla verin lütfen
Minikkuzuma Elif_sahra60 hayır bak ben sana başta anlatayım ben sezeryan oldum sütüm akıyordu anneme çekmişim meme ucumda gayet iyiydi dr bana maşallah sezeryana göre çok iyi sütün Çar dedi neyse ertesi gün oldu bir anda Bebek ani kilo kaybı yaşadı meyer çocuk emip doymuyormuş zaten narkozlu süt acı olurmuş annem gizli gizli acele acele mama aldı verdi ama çok geç kalmıştı çocuk sarılık olmuştu bile Artı şekeri düşmüş yavrum niye aç neyse o mamaya karşı olan hemşireler bebeğim yoğun bakımda yattı 4 gün boyunca mama verdiler aç Artı ben süt sağdım ama o anda nasıl sağa bilirsin çocuk yanında yok ağla ağla kaç kat aşşagı in çok zaten morel diye birşey yok neyse günler geçti ben beeğimi taburcu ettim eve geldim yine emzirdim mama canavar DEĞİL zehir değil ok anne sütü sonuna kadar destekliyorum fakat ben o mamayı biraz daha erken versem bebeğim onca acıyı yaşamıycaktı noldu yine benim dediğime geldi sen yanında bulundur risk alma diye söyledim ben yaşadım başkaları da yaşamasın
Elif_sahra60 Nehirkaya25 yok canım magnezyum daha önce vermişti ama aşırı ishal yaptı bende kullanmıyorum zaten çok az kaldı gerek kalmadı
Nehirkaya25 Elif_sahra60 bende ayni 36 +3 haftalik doktor magnezyum verdi ama pek ise yariyo diyemem benim kiz yine kendi bildigini okuyo caninin istedigi vakit kasilmalar oluyo 😂😂
Elif_sahra60 Naz5558 😁😁vallahi bende bilmiyorum ben bugun girdim nts ye 2 kez artçı sancı olmuş deprem gibi 😁ama ben fark etmedim ben karnımda acı var dedigimde doktor sancıdır demişti gerçektende nts de sancı çıktı artçılar başladı artık😬
Naz5558 Elif_sahra60 belirsizlikler beni öldürüyor.🤣 Artık gidince sorayım doktoruma inşallah erkenden gelmez yavrum 😂
Beyzamse Elif_sahra60 bende şuan 35 haftalık hamileyim bana da arada bir şeyler oluyor ama daha ne olduğunu anlayamıyorum benimde ilk hamileliğim Cumartesi doktora gidicem bakalım bende de sancı cıkıcak mı ve bir an önce doğmasını istiyorum artık 😊😊😊
Elif_sahra60 seyda_44 evet çok araştırdım bende Eds yöntemi varmış bende eger olurda süt gelmezse o şekilde düşünüyorum veya kaşıklada olabilir
Elif_sahra60 Minikkuzuma mamaya karşı degilim canım tabiki bebegimin saglıgı için yanımda bulundururum. Hastane çevreside eczane zaten hemen alınabilir. Siz hangi mamayı tercih ettiniz ilk bebeğim hangisini almam lazım
Minikkuzuma Elif_sahra60 sma mama aldım çok memnunum canım gaz yapmayan tek mama inşallah gerek kalmaz da kullanmazsın ama dediklerimi unutma lütfen hayırlı doğumların olsun inşallah