Aysimsek Kızlar Merhaba 33+2 yiz 3 gündür Karnımda Aşırı Kasılma Var Çok Geriliyor Karnım Patlıycak Gibi,Geceleri Uyuyamıyorum Ara Ara Gelip 1 saat Falan Sürüyor Aynısını Yaşayan Varmı Nasıl Bi Yol İzlemeliyim..😔
mehefey Aysimsek merhaba o kasılmalar sancı oluyor. Bende aynı şekilde 31. Haftamda bi kaç gün kasılmalar yaşadım düzensiz yani bi kaç saatte bir bazen hiç. Sonra doktora gittim nstye girdiğimde sancım çıktı ve malesef erken doğum yaptım. O yüzden ihmal etmeyin doktorunuza gidin öyle bi durum varsa kasılmanızı sancınızı durdururlar
savci78 Aysimsek Bende 34+2 yim. Aşırı sert oluyor karnım gece uyuyamıyorum sağa sola dönerken çok aciyor patlicak gibi oluyor. Bugun ogleden beri öyleydi yatamadım oturamadim rahatça. İki saat önce falan uzun bi duş aldım rahatladım biraz dene istersen canım.
isimsizbebek Aysimsek aynı haftadayız ve bende aynısını yaşıyorum. İçeride bebek geriliyor gibi ve aynı anda benim karnım da taş gibi oluyor bugun iki saate yakın sürdü sanırım normal bunlar sürekli olmadığı sürece
Nehirkaya25 Aysimsek canim benimde 36. Haftamda oldu nst de cikti zaten doktor magnezyum verdi rahatladim gibi doktoruna soyle istersen kasilmalar erken dogumu tetikliyormus
EDT mehefey Bende 27+1 oldum erken doğum riskim vardı son zamanlarda sürekli kasıklarım taş gibi oluyo çocuk aşağı basıyo ayağa kalktığım an tuvalete gitme isteğim oluyo şuan da 1 saatten fazla oldu regli ağrısı çekiyorum geçmiyo napsam acaba doktora gitsem mi kanamam falan yok
Nehirkaya25 EDT git tabiki 1 saat az bi suremi soru mu bu haftan da küçük allah korusun git acilden gorun
Aysngnsylu EDT bizde 34 haftalığız aynı şey bende de var yarın için hemen randevu aldım adet ağrısı gibi agrı var
mehefey EDT mutlaka gözükün doktora bişey yoksada içiniz rahatlar. Erken doğum riskiniz varsa sık sık kontrolde olun her ayrıntıyı danışın doktorunuza. Ben çünkü bi ağrı sancı hissetmediğim için bi kaç gün gitmedim ve gittiğimde açılmam sancım vardı durduramadık doğumu
Aysimsek isimsizbebek Son 3 gündür özellikle akşam vakitlerinde oluyor gece geç saatlere kadar sürüyor bazen inşallah normaldir erken Doğum riski falan çıkmaz korktum şimdi 😣
isimsizbebek Aysimsek kontrol gününe çok var mı? İstersen git bir bakıl. Soda içebilirsin mesela magnezyum kullanıyorum ben ekstra olarak soda içmeye çalışıyorum çok içemiyorum en fazla yarım şişe. Doktor bana kasılmaları takip et demişti öyle sürekli olmuyor ama günde bir ikü defa oluyor
AnneEker Bende 22+3 haftamdayim ve ayni sizin gibi karnim tas gibi olmustu ve kasilmalarim baslamisti rahim agzim baya acilmisti erken dogum riski olabilecegi icin serklaj onerdiler ama haftam gectigi icin doktorlar risklere karsi da uyardilar 10 gun hastanede yattim takibe alindim suan yine ara ara kasilmam ve rahimde sertligim devam ediyor ama oncekiler gibi dayanilmaz degil allah hepimizin yardimcisi olsun insallah sag salim bebeklerimizi kucaklarimiza alalim