BeyazPapatya
yaseminmelisa
Kızlar ben 4 kez yaşadım dedim.İnanın bedensel belirtiler de değerler de hepsinde farklıydı.3. Dış gebelikte 22.000 civarı sağ tüpümde patladı ve sağ tüp-bebek alındı.4. Yani son dış gebelikte değerlerimi yazıyorum
01.02.2018 : üniversite hastanesinde bir Prof baktı adet olacaksın dedi.adetim 2 gün geçtikten sonra bir damla kahverengi kan gelmişti.2 gün sonrası da kan vermek için oraya gittim.Öğlen netten sonucuma baktım 2287 çıktı.Akşam kendi dr’umun muhayenehanesine gittim sol tüpüm ameliyatta çok sağlıklı gözüktüğü için keseyi göremedi ama asla dış gebelik olmaz dedi.progestan ve kan sulandırıcı iğne ve coraspirin başlattı.2 gün sonra kontrole çağırdı
03.02.2018 : 5693 çıktı ama 12 mm kese,çok güzel oluşmuş hatta yolk kesesi bebek oluşmuştu.o gün iğne oldum.
09.02.2018 iğneden sonraki değerim iğneye rağmen 10332’ydi ve bebeğimin kalbi pıtır pıtır atıyordu ama sol tüpte 🙁
O gün iğneyi tekrar ettik fakat 10000’den sonra kendiliğinden düşme ihtimali azalıyordu.iki gün sonra değer artmış,bebeğin kalbi dahi hala durmamıştı.Ertesi sabah ameliyat ile gebeliğim mecburen sonlandırıldı.
İlk dış gebelikte 40-60-70-47 gibi ilerledi,tek doz iğne ile düştü.
İkinci dış gebelikte 700-1500-1300 gibi oldu 2. İğneden sonra düştü.
Üçüncüde 7000-15000-22000 oldu.7000’de iğne olmuştum ama düşmedi,değer 22000 olunca ertesi gün 17’de ameliyat olacaktım ama 12-13 gibi tüpüm patladı.
5. Gebelik kimyasalda 3 kez tam %60 arttı ,dördüncü testte artmadı kendiliğinden düştü.değer 200’lerdeydi.
1. Ve 6. Gebelikte 100’leri bulmada kimyasal düşük oldu. 🙁
Dış gebelikte kasık ağrısı ama adet sancısı gibi değil ,kahverengi-kırmızı lekelenmeler özellikle 6. Hafta içinde yaşadığım belirtilerdi.
Benim bile kafam karışıyor gebeliklerimi sayarken 😞
Hsg,Laporoskopi,histeroskopi,genetik testler her şey tertemiz geldi.tıbben hiç bir sorun yok.30 doktora gitmişimdir 8 yıldır.Aynı gebelikte 1 tüp bebek profu,1 perinatoloji profu ve izmir’de başka bir çok iyi bir hekim gördü.2013’te ilk gebeliğim oldu.iğneler arası en az 3 ay korunma oluyor.Allah ister olur,Allah istemez olmaz ,hiçbir şey içinde neden yaratmak zorunda değil.Kim neyi kınarsa da başına ne geleceğini bilmediği için.Çok büyük bir sınav veriyorum,şükürler olsun dünyalık bir dert işte
1 kimyasal
2 dış gebelik
3 dış gebelik
4 dış gebelik
5 kimyasal
6 kimyasal
7 dış gebelik sanırım bu kadar
Biraz karışık oldu sanırım 😞