burcu2600 benimde öyle 6. Haftamda başladı giderek şiddetlendi 10.haftamı bitirdim bugün 7/24 kusma. Geçen perşembe acile gittim serumlar iğne hiç fayda etmedi. Kendi doktorumu aradım buraya gel hemen yatışını yapalım tedaviye başlayalım dedi bir gece hastanede kaldım şükürler olsun o gün en iyi günümdeydim kendime geldim birşeyler yiyebildim öyle özlemişim ki anlatamam bu duyguyu😢 iyi olup hastaneden çıktım gecesıne yine aynı durumum başladı maalesef doktor en son çare zofer ilacı yazmıştı şimdi onu kullanıyorum iyi gelıyor doktoruna danış sende. Ama hastaneye git serum versınler benım vucudumda artık su bitmiş kum dökmeye başlamıştım kötüye gidiyordu yani.