NSerin 34+1 de suyumun azalmasıyla yapılan 4 doz ciğer geliştirici iğne ve salı günü serzeryana alinicak olmam 😞😞 dua edin kızlar 🙏🙏
ikizannesi2 NSerin Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Ben de 33+3 ikizlerime hamileyim erken doğum riskim var bakalım ne zaman gelecek meleklerim
Mlkardes NSerin benimde aynı problem var 34 haftalık hamileyim su cebi 2 cm biraz daha düşerse benide sezeryana alacak Allah yardımcın olsun hiç korkma sağlıkla al kucağına inş.
Fazilet2232 NSerin sağlıkla alırsınız inşallah kucagınıza 💐 birşey sorbilir miyim bende 35 im tam kontrole gitmedim ama bu ara hareketleri azaldı suyun azaldıgı nasıl anlaşılıyo sizden su Şeklinde geliyomu Veya ne biliyim merak ettim
NSerin ikizannesi2 amin insallah sende sağlıkla sihhatle alırsın bebislerini kucağına Rabbim yardımcımız olsun
Ulku07_95 34+3 üm bugün benim de suyumun sınırda olduğu söylenildi çok üzüldüm test yapıldı suyumun gelip gelmediğine dair amnisure diye bi test aldık 😔 inşallah gününde dünyaya gelir minik prensesim 👼🏻
Mlkardes Ulku07_95 günde 300 ml. Havuç suyu için bolbol da su ve sıvı şeyler. Havuç suyu için mucizevi diyorlar
NSerin Ulku07_95 amin insallah canım bende çok üzüldüm aglamamak için zor durdum doktorun yanında ama napalim herşey bebislerimiz için
Ulku07_95 ikizannesi2 amiin inşallah Canım Rabbim kimseyi evladı ile sınamasın bütün yavrularımız sağlıklı sıhhatli dünyaya gelsin 🤲
NSerin Mlkardes doktorumda aynı şeyi söyledi eşimde sağolsun doktor oyle diyince 5 kilo almış gelmiş 🤗😂
Ulku07_95 NSerin benim gittiğim hastanede küvöz olmadığından başka hastaneye sevk için uğraşırsınız felan dedi bakalım haftalık kontrole gideceğim suyu için 😔
NSerin Fazilet2232 yok bende su seklinde gelmedi doktor ultrasonla gördü azaldığını idrar tahlili yaptirdi nstye girdim radyolojiye göründüm aslında herşeyi normal ama suyum azalmış daha fazla bekletemem yoksa ölür dedi sende git baktır bence aklında kalmasın hic bisey