Kubraomer04 Hanımlar merhaba 19 haftalık hamileyim alışverişlerine başlamıştım yavaştan da bu reflu yatağı yastığıyla alınması gereken birşey mi yani yeni doğduğundan itibaren mi kullanıyoruz kullananlar yardımcı olabilir mi ? Almalı mıyım yani
Aras-Altay Kubraomer04 ben reflu yatağı hemde babynest aldım ikisi bir yatak halinde çevremde kullananlar çok memnun doğduğu günden itibaren bende kullanıcam baya fayda görenler var
Esrayy Kubraomer04 9 ocakta a101e geliyor almayı düşünüyorum doktorlar yastık önermiyor ama dümdüz de iyi değil yatması o yüzden al bence
Smyyslh Kubraomer04 bende 19 haftalığım. Reflü rahatsızlığım olduğu için biliyorum yani kendimden. Ben zaten çekiyorum yavrum çekmesin diye aldım 😁 çok kullanışlı olacağına inanıyorum..
Dibeee Kubraomer04 al canım evet daha güvenli uyuyor Allah korusun kusar bogulur VS kesinlikle al ben 40 gün kullanmıştım sende kullan 9 ocakta a 101 e yataklı reflu yatagı geliyor 47 tlgayet güzel ve uygun ondan al
Elif_sahra60 Aras-Altay merhaba ben almadım beşigindeki yatagının baş kısmını biraz yükseltsem acaba olurmu???