3yavruannesi 3 bebegım 8gun sonra sezeryan olucam ve kordonları baglat ak istiyorum zararı varmı ne olur nasıl olur bilen yaptıran varmı cevrenızde net bılgısı olanlar yazsın lutfen bebek istemiyoruz korunma riskini de almak istemiyorum