Deletedmom317 anneadayi_ ben düşünüyorum ama yanına isim bulamadım eşim dini isim istiyor öylede beğendiğim yok🙈
Degisken Aybars beğendiğim bir isim. O kadar güzel ki tek başına yeter. Yanına ikinci isme gerek olmaz:)