dygzygn 33+5 haftalığız şu an, bugün akşam saatlerinde sol kasığımda 6 defa acı hissettim. Ne olduğunu anlayamadım. Yaşayan var mı? Endişelenmeli miyim? Yarın doktoruma gideceğim ama geceyi endişelenerek geçirmek istemedim.
Canan_3547 dygzygn bende 27+3 um anlam vermedim bugun banada aynisi oldu ovalyinca gecti ama canım cok acıdı