Tazeanne0134 Gamze8001 canım ben aldım dalin şampuan 1000 ml ama içinde sls var o yüzden kullanmicam ama diğer ürünleri hakkında yorum yapamam
Ecelif Gamze8001 canım benim kızımda dalin alerji yaptı doktora sorduğumuzda dalinin 1 yaş üstü bebekler için uygun olduğunu söylemişti
3yavruannesi Gamze8001 sampuanı nı sevmiyorum kızımın saclarını kazık gbı yapıyor ama losyonu kokusu vs guzel şampuanını almadım bu bebegıme
NaimeYilmaz Merhaba, Ben kendime almıştım denemek için gözümü yaktı. Sonra içeriğini inceleyince oğluma almamaya karar verdim. Dalinin kulak çubuğunu kullanıyorum oğluma sadece. Kopmuyor sağlam ondan memnunum.
3yavruannesi Gamze8001 yenı dogan cok kırlenmıyor popo vs sadece oyuzden pahalı bıseye gerek varmı bence yok sebamet alabilirsin zaten minicik bebe azcık kullanırsın baya gıder
Bskrt Gamze8001 mustela da aşerji yapıyor artk son 4-5 aydır hep şikayet var. Bübchen alabilirsn 40 lira sınırm ama 4 ay kullanmıştm ben öylr bitmşti
Kubraacar07 Gamze8001 ben dalinin.deterjanini kulaniyorum gayet temiz yapiyo ama sertlestiriyo elbiseleri
Gamze8001 Kubraacar07 Kuboos_00 3yavruannesi ays_ays vücudu için ne kullanıyorsunuz benim arkadaşlarım şampuan dan kullanıyor çoğu köpük için
ays_ays Gamze8001 herkes mustela kullanıyor pahalı ben silveno aldım. Mühendisin oğlu var instagram da ordan bakıp alabilirsin herşeyi içerik inceliyor dalin asla tavsiye etmiyor
Seda_123 Gamze8001 Ben sadece bebek yağını aldım oda bebek için değil karnıma sürmek için almıştım bebek için doğal değil kimyasal içeriyor şampuan ıslak mendil filan baby me aldım tamamen doğal ve fiyatı da uygun
Baloglum93 Seda_123 bebek yağını bende karnıma suruyodum ama çok alerji yaptı kırmızı küçük biseyler çıktı karnimda kasintidan oldum bırakınca geçti
Kubraacar07 Gamze8001 uni baby kulaniyom gayet memnunum dalinin icinde katki maddesi cok fazla diyorlar