busra-mutluanne1 bendede war yıllardır ılac kullanıyorum genelık boyuncada endokrın doktoruna heray duzenlı gıttım bı sıkıntı yasamadım okdrda oynaktır tshım ama endokrın duzene soktu.. tah yuzunden hamıle kalamayan bındunya ınsan var buna hamdolsun bence