Ytelmas Deletedmom133 ya benim eşim de girecekti normalde ameliyata eşim doktor. Ama hastane yeni karar almış eşleri almıyorlarmış. Çok tedirgin oldum strest yaptım korktum açıkçası. 😔
Deletedmom133 Ytelmas esin olmasada okur canım korksan bile eşim ne yapacakki orda bir sürü doktor hemşire var gerek yok yani
Ytelmas O anda yanımda olmasını isterdim ama nasip artık. İnşallah rast gider. Ortalama kaç dk sürüyor ?
Tubitupp Sccr37 bende çok korkuyordum. Doktoruma sordum böyle böyle ben çok korkuyorum sonda olayından diye. O da ameliyathane uyuştuktan sonra takıyorlar dedi korkum bitti siz de drunuza sorun bence
Naze2151 Sevda_123 bence ilk ani görmek muhteşem bi duygu ama içine ne sınıyorsa onu yap hiç birşey olmuyor allah yardım ediyor ❣🤲
Haticebasyol43 Hulyafuat 8 ay önce oldum spinal sezeryan tavsiye ederim bende herhangi bas bel agrisi olmadi ameliyat esnasinda basinizi kaldirip oynatmayin fazla hicbisey olmaz 😌