Naze2151 bende ilk dogumumda hep kendim baktim kızıma altinida ben actim emzirince de kimse yardim etmedi acil sezeryana aldıkları için tamamen bayiltmuslardi ama bunda planli sezeryan olacagim icin korkuyorum yine genel mi istesem diyorum bu kezde ilk anını göremediğim icin hep icimde kaldi kizimin aglamasinj bile duyamadim etrafimdakilerde bas agrisi bel agrisi cok oluyor ilgilenemiyorsun bebeginle falan diyolar kararsizim valla