mervekrkkc cnm ikisi de aşırı memnun kaldılar ikisinin doktoru da elif hanımdı bn de bi kere gittim hastaneyiDoğumhaneyi odaları gördüm beğendim elif hanıma muayene oldum herşey gayet güzel ama malesef sancı odasına eşleri almıyolar o yüzden bn vazgeçtim hakkında hayırlısı olsun inşallah 😊 başka merak ettiğin bişey varsa sorup öğrenirim bu arada ücreti de cok fazla geldi bize