_zehra_ 20 haftalığım doğumu hiç konuşmadık. Bu kontrolde sormayı düşünüyorum ama giden , bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim. Doğumda ücret aliyor mu acaba
Yenianne26 Merhaba ben daha önceden girmiştim çok iyi ve alakalı bir doktor aldığı ücret fazla değil yani 600 700 TL gibi bir rakamdı şuan nasıl bilmiyorum