Aysun1274 Kızlar bugün tam 34 haftalığız ve biraz önce sütümün geldiğini fark ettim korkuyorum erken doğum riski taşır diyorlar
Canan06 Aysun1274 sütünüzun gelmesi gayet.normal ben 34+4 deyim gelmedi diye üzülüyordum ama nihayet geldi🙂
Aysun1274 pyymamm bende 3 gündür ishal ve adet sancısı gibi sancı giriyor karnıma kaşıklarım da sızlıyor 😔
Cileginannesi Benden de ucunda sarı tortu seklinde oluyo. Ama öyle akma falan olmuyo. Ben krem sürmeye basladı. Doguma kadar surcem
busra-mutluanne1 Aysun1274 benimde hergün bi damlada olsa geliyor mutlaka bi kaç haftadır doktorum gayet normal dedi 25+1iz sadece sıkma dedi korkutma kendini😊
zelis63 Aysun1274 17. Haftamdan beri geliyor ama elimi sürmüyorum hiç normal korkma sütün bol olacak inşallah öyle diyolar