Dekort ampul iğne kullanan var mı aşırı kasıntı rahatsızlıgım yüzünden aile hekimim önerdi birsey olmayacagını söyledi ama yine de tedirginim genelde 34 haftadan sonra bebeklerin çiger gelişimi için kullanılıyormuş düşük riski falan olursa solum yolları gelişmiş olsun diye kasıntı konusunda da rahatlatacagını söyledi yalan yok baya rahatladım ama yine iğne neticede o yüzden içimde ufak bir tedirginlik var siz hiç kullandınız mı bunu