arkadaşlar merhaba ben çorba çok severim ama bazen yapmaya üşeniyorum bu yüzden hazır alıyorum. hazır çorba paketleri üzerinde "hiçbir koruyucu madde içermez" diye bir yazı var buna rağmen zararlımıdır içindekilere bakıldığında lezzet arttırıcı (mono sodyum glumat) diye bi madde var ama. ve ne şekilde yapılıyor zararı varsa ne boyutta ? Siz kullanıyormusunuz ?