Kızlar merhaba erkek bebislerinize koymayı düsündügünüz isim nedir ? ⚘
Ssedaa benim ilk oğlum Çağan ismi şimdiki de nasipse Mete koyucam
Yiğit🤰🏻💙
Ahmet tuğra 😙
Kuzey selim 🐣
Gökay
Enes 😍
Arden
Oglum olsaydı. Gece ,Pars ,Ateş düşünüyordum
Yağız düşünüyorum 🙈😍
Tuğrul 😍
Ilk oglum Kıvanç 👦 Ikincide oglan Arden koymayi dusunuyorum Allah nasip ederse 💙
Alper ya da Kerem