Elifdemir_ ikili tarama testi yaptirdim hersey temiz cikmisti sadece ikili taramada kalp 20. haftada tekrar izlenecek diye not dusmus perinatoloji. Sizce yaptirmali miyim?
bilaloguzunannesi Elifdemir_ detaylı yaptırıcaz çünkü önemli herşeyine bakıyor doktor daha sonra tedavisi varsa doğumdan hemen sonra tedavi uygulanıyor 17+2 haftalığız Ondan önce yarın 3 lu test yapılacak
Deletedmom317 Elifdemir_ ikili üçlüden farklı bu ultroson. Parmaklarından kalbine böbreklerine herseyine bakılıyor. Zaten 40 50 dk bakılıyor bence iyi bişey