EsinKaraglle Haftamdayım. Mantar sıkıntım var kaşıntı ve akıntı. Sarımsı akıntının etrafında ıslaklıkta oluyo. Bu normal mi aynı durumu yaşayan var mı acaba? Bebeğin suyu normal çıkıyo her seferinde ama acaba su mu diye düşünmeden edemiyorum su gelmesi böyle az az olmaz dimi?
Sara EsinKaraglle Bendede sımdı oyle bi durum var.Senın gıbı suyun geldıgın dusunuyorum.bazende sarı akıntım oluyo.Doktorumdan sorucam bunlarla alakalı.Insallah kotu bısey olmaz 🙏🙏Sanada istersen soylerım .Sabah goruscem
Fatmazcbn EsinKaraglle aynı durum bende de vardı akinti ve kaşınti çok fazla idi fitil verdi doktorum kaşınti kesilince çok şükür akinti da bitti mantar yüzünden oluyor canım bu durum
Ebecik EsinKaraglle canım şu değil o .benim doktorum koku ve kaşıntı carsa müdahale edilmeli dedi hep ve bana hiç ilaç vermedi
EsinKaraglle Sara mantar enfeksiyonu olunca ıslaklıkta oluyomuş sanırım. Aksi bi durum olsa bebeğin suyu azalır heralde kontrollerde normal çıkıyo daha geçen hafta gittim ama yine de kafama takıldı. Söylersen sevinirim valla canım
EsinKaraglle [bilinmeyen] benim de mantar var ve çevresini ıslatıyo akıntı. Doktor suyun normal diyo hep ama yine de aklıma takıldı 🤦🏻♀️
Sara EsinKaraglle Canım bugün doktora gıdemedım 😞Ben azerbaycanda yasıyorum bayramla alakadar gitdıgım yol kapaalıydı.😭O yüzden radevum kaldı 3 gün soraya .Ama doktorumla konusdum.Soyledımki bende boyle akıntım cokalmıs ve su gibi oda soyledıkı zaten cocuk buyudükce oyle akıntılar oluyo.Ama bıtane ilaç var onu söylediki atıyım akıntımda azalma olsun dıye.Ama yınede gıdıp yoklanıcam ınsan içi rahat olmuyo 😔
Nero Mantar için ilaç falan veriyor mu doktor tedavisi nasıl? Galiba bendede başlıor 😔 hafif kaşıntı ve sulu akıntı var yeşil bide
EsinKaraglle Fatmazcbn Fatmazcbn ben de fitil kullandım 2 tane ama tam geçmedi devam edicem fitile. Gebelik öncesinde de vardı bende bu bela 😞
Demir Geçen hafta aynı korkudan gittim doktora bildiğin su geldi resmen akabinde sarı sulu akıntı.Çok şükür suyum iyi doktor vajinal olabilir dedi fitil verdi.Çok iyi anlıyorum endişeni belki için rahatlar diye yazayım dedim.
EsinKaraglle Demir benim zaten mantar enfeksiyonum var gebelik öncesinden de sanırım ondan kaynaklanıyo yine de doktora sorcam. Teşekkür ederim canım 😊