Merhaba sevgili anneler bugün çatı muayenesi oldum doktorum normal Doğum için çok elverişli olduğumu söyledi ama normal Doğum için bu yeterli değilmiş bebek hala yukarıdaymış aşşağıya yerleşmesi gerekiyor dedi bebeğin yerleşmesi için neler yapabilirim 😞