Nesli_han sütün gelmesi ile sezaryenin hiç alakası yok 😊 haftaya olacağım bende zorunlu sezaryen. Bu kadar kötü olduğunu düşünmüyorum. Etrafımda çok olan gördüm öyle öldüm bittim diyen kimseyi görmedim herkes iyi ki dedi hatta. Sizin ve bebeğiniz için hangisi iyi olucaksa öyle olsun, kendinizi bu şekilde rahatlatın.