zynb_ozkn ben aslında orada alacaktım baya gebe kalan var sayesinde ama biraz pahalı geldi işi riske atmayım pahalıda olsa iş görsün diyosan ordan al canım ama kapıda ödeme yokmuş orada ve eft falan baya tutuyo. Ben n11den 50 tanesi 52 tl ye aldım. Maddi sıkıntı yoksa ordan al sen