Çatı muayenesınden korkmak ne kadar anlamsız gelıyor suan anlatamam.Bu konu da kötü tecrübesi olanlar varsa bastan sona doktorun kabalığı ve tecrübesizliğidir net. Çatala falan cıkmak olmadı bende çatal insanı iten ve geren bişey şahsen.Ben hafıf dizlerimi kırdım taytımı dahı cıkarmadan bacaklarıma büyük bi örtü verdi örttüm doktorum hiç bakmadan 3 sn de bitirdi.Çokta şaşırmadım gittiğim doktorun cok tecrübeli oldugunu bılıyordum duyuyordum.İnsan doktorunu iyi secmeli, doktunuzu iyi araştın derim❤️ 37 haftalığız 1 hafta 10 güne dogum olur dedi böyle denilenler vardır ne kadar zaman sonra dogum yaptınız?