Prensinannesi2020 39+6 yız nişanım geldi sancılarım var dünden buyana ama açılmam yok Meryem ana otu deneyimlerinizi paylaşabilirmisiniz
Zeyneptoprak Prensinannesi2020 ben hastanede suya koymuştum genişçe bi kaba suyundan içmiştim gece 2 bucuk gibi sancım başladı 12 de suni takılmıştı 10 bucukta oğlumu kucağıma aldım inandığım için etkisi olduğunu düşünüyorum ayağa kalksaydım belki daha çabuk olurdu doğumum sancıları karşılayamaö diye ayağa kalkamamıştım korkudan 😅
Ayseysf Prensinannesi2020 doktorum bugün meryem ana otunu sakın unutma bunu bana doktor olup tecrübe etmeden önce söyleselerdi deli mi bu me dıyo gözüyle bakardım ama meslekte cok tecrübe ettım koyalım mutlaka dedi ve dogum bıttıgı gıbı cıkarılması gerektıgını aksı halde kanamanın durmadıgını söyledi