Ergul_00
sunu belirteyim ben fransada yasiyorum calisma sistemi ayni mi bilmiyorum
epidurali 3 cm olduktan sonra yapiyorlar ve doguma kadar elinde bi dugme oluyor az hisseder gibi olunca dugmeye basip bi doz enjekte ediyosun vucuda geri uyusuyor ben korkumdan hep soyluyordum hissetmek istemiyorum lutfen sonuna kadar ilac etkisini yapsin diye hep gelip kontrol ediyorlardi ve benim her saat 1 cm aciliyordu bi ara ilac bitti kadin yenisini takti (bu arada sirtimdan kateder yaptilar ilaci oyle yeniliyorlardi) cunku dogum tam 12 saat surdu oglen 16da girdim doguma sabah 4te dogum yaptim. Tam acilmam olduktan sonra ebe 2 saat bekletti bebisin kafasi iyice asag insin diye sonra ikinmaya basladim ve dogdu. Yani hic bisey hissetmedim hissedecek gibi oluncada dedigim gibi hep kontrol altindaydim