Ysmn_ttpe Haftadayım belimde çok agrı yok ama alt tarafımda şiddetli batma hissediyorum ve bıraz rahatladıktan sonra tekrar yine aynı baskı oluyor doğum yaklaştığı için mi böyle normal mi böyle olması siz bu sancıları nasıl yaşadınız tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi
Alparslnbuss Ysmn_ttpe bebeğin doğum pozisyonu geçti ise agrı yapabilir çünkü ağırlık kafasından gelir